Servicii specializate de Marketing Online in E-commerce
Performance Marketing
Clients Acquisition Management
Prin intermediul dezvoltarii strategiei de identificare si achizitie a clientilor din targetul magazinului tau online, ne asiguram de calitatea traficului adus magazinului online. Fiecare actiune are ca obiect final ROI-ul POZITIV
Targeting Strategy
Identificam segmentul de clienti vizat de magazinul online pe baza criteriilor: demografice, economice, psihografice comportamentale.
PPC Campaigns
Folosim exeprienta campaniilor PPC de e-Commerce pentru atingerea KPI-urilor stabiliti si generarea de ROI pozitiv.
Display Advertising
Crestem increderea in brandul magazinului online prin campanie de Display (Bannere) focusate pe Brand Awareness si Brand Equity.
SEO Campaigns
Dezvoltam eficient strategia SEO vizand atat actiunie OnSite cat si actiunile OffSite prin care vizam castigarea primelor pozitii in motoarele de cautare.
Social Media
Cream strategia de dezvoltare si continut pentru atragerea si mentinerea comunitatii de fani. Rulam campanii targetate de Facebook Ads pentru promovarea produselor si dezvoltarea comunitatii.
Mobile Marketing
Vizam engagementul targetului magazinului online prin campanii de mobile marketing adaptate la comportamentul specific dispozitivelor mobile
PR Online
Sustinem campanii de PR Online concentrate asupra comunicarii USP-ului magazinului online prin intermediul publisherilor
Clients Behaviour Management
Cu ajutorul toolurilor speciale de Tracking, Usability & User Experience, Conversion Optimization, identificam in Real-Time valorile metricelor semnificative pentru descrierea comportamentului userilor si a clientilor magazinului online.
Tracking Users Behaviour
Interpretam si intelegem comportamentul segmentelor principale de useri care interactioneaza cu magazinul online. Identificam comportamente comune pe baza carora adaptam strategiile de marketing
Tracking Micro & Macro Conversions
Monitorizam, analizam si interpretam actiunile principale la nivel de magazin online (Macro Conversii: comenzi, cereri de oferta) cat si actiunile secundare (Micro Conversii: abonarea la newsletter, crearea conturilor de clienti, etc)
Conversion Optimization
Prin intermediul analizelor avansate de conversie identificam elemente care impiedica procesul de comanda, implementand si testand in Real-Time optimizarile de conversie.
Usability & User Experience
Analiza si optimizarea magazinul online din punct de vedere usability & User experience vizeaza atat designul general cat si structura si contentul.
Clients Loyalty Management
Obiectivul principal al programelor de loializare este reprezentat de cresterea indicatorului CLV (Customer Lifetime Value). Din punct de vedere al rezultatelor efective ne focusam pe cresterea achizitiilor repetate si a recomandarilor.
ReMarketing
Cu ajutorul definirii segmentelor avansate de clienti, campaniile de ReMarketing se axeaza asupra publicitatii relevante bazate pe comportamentul userilor in magazinul online
E-mail Marketing
Campaniile de e-mail marketing incep o data cu dezvoltarea bazei de abonati si se continua cu newsletterele periodice si emailurile automate post interactiune user-magazin online.
Social Media
Prin intermediul Social Media ne asiguram ca interactiunea user-magazin online continua si in retele sociale.
Web responsive Design
Prin designul responsive dezvoltat pentru magazinul online interactiunea multi screen a userilor devine placuta si dupa prima vizita, indiferent de deviceul folosit.
Content Marketing
Dezvoltarea contentului magazinului online se bazeaza pe regulile de Usability & User Experience, precum si pe standardele generale in e-Commerce.